Landing pages
Ved brug af landing pages kommer dine besøgende ind via landing sidens optimering på et bestemt keyword ( nøgleord )
En landing page kan bruges i SEO optimeringsøjemed på udvalgte søgeord, hvor vi håndkoder enkeltsider efter behov. Siderne skal altid have relevant indhold og være brugervenlige, således at kunden ikke forlader siden efter at have læst lidt i teksten.
Landing pages kan anvendes til at målrette Google Ads kampagner, således at deres quality score giver høj karakter til siden og dermed en lavere klikpris, når Google Adwords programmet beregner relevans.
Google Adwords beregner kvaliteten (Quality Score) på hvert af dine søgeord i forhold til din annonce og dit website. Hvor relevant er dit søgeord i forhold til indholdet på dit website? Kvalitet af websidens indhold danner beregningsgrundlaget for prisen for det pågældende klik, sideindhold med høj kvalitet i forhold til søgeordet giver højere placering og lavere klikpris.
Når vi udarbejder landing page sammen med dig, er det tekstmæssige indhold vigtigt samt brugeroplevelsen. Læs mere om kodeks for søgemaskineoptimering
Du er velkommen til at kontakte os for yderligere information om dine landing pages og fremstilling af disse.