Dialog markedsføring

Dialogmarkedsføring kendetegnes på internettet ved at der føres en dialog med brugeren under en eller anden form. Dette har til formål at skabe relationer mellem kunden og virksomheden. Ved at etablere en eller anden form for dialog med kunden, opnår virksomheden flere fordele. Blandt andet at få udleveret kundens data, hvilket giver mulighed for at målrette kommunikation til den / de pågældende kunder.

Som dialogmarkedsføring kan nævnes tilmelding til f.eks. nyhedsbreve på virksomhedens hjemmeside. Dette giver mulighed for at holde på ”kunden” over en længere periode. Virksomheden har mulighed for at fremsende sine tilbud, nyheder og kommunikere med kunden via et nyhedsbrev. Nyhedsbreve i markedsføringssammenhænge har en billig kontaktpris og en stor konverteringsrate, hvis man som virksomhed forstår at udnytte potentialet i nyhedsbrevet og de markedsføringsmæssige fordele, det giver.

Man har endvidere mulighed for at købe sig til ekstra muligheder for e-mail markedsføring, BEMÆRK: Det vi taler om her, er god markedsføring. Der er tale om, at vi i samarbejde med reklamebureauet bruger en e-mail database, hvor brugerne selv har givet tilladelse til at modtage tilbud indenfor visse kategorier. Spam e-mails må vi på det kraftigste fraråde brug af, dels fordi det strider imod lovgivningen. Ogman kan derfor blive idømt kæmpe bøder for udsendelse.

Vi hjælper og vejleder dig gerne med strategien på dine e-mail-kampagner.