Mediebilledet og markedsføringsstrategi


Mediebilledet skifter over tid. Det, der var smart tidligere, er knap så smart og effektivt nu. Hvordan er din strategi på nettet? Er den up to date eller tilrettelagt til fortidens markedsføring?

Forbrugernes måde at få information på er ændret igennem de sidste mange år, tidligere byggede informationer på, hvad man hørte andre sige, arbejdskollegaer, der lige havde købt dit og dat. Eller når der skulle bruges en tømrer eller en havemand var der altid en bekendt, der kendte én, der var god til jobbet eller kunne anbefale et firma til opgaven.

Tiderne er skiftet. Nu handler det om information, hurtigt, korrekt og med de bedste resultater, når vi skal bruge dem, Det er her, søgemaskinerne kommer ind i billedet. De fleste kender i dag Google og MSN søgemaskinerne og kan stort set anvende disse uden de store problemer, måske kan alle ikke bruge de specialfunktioner, der er muligheder for at anvende her  i dag. Men grundlæggende er størsteparten af befolkningen dus med søgemaskinerne.

Facebook & Twitter

Facebook, Twitter og andre sociale medie er ligeledes blevet hvermands eje og ligger ikke så fjernt fra brugerne af nettet i dag. De indgår i sociale sammenhænge og bruges mere og mere.
De nye muligheder ændrer det traditionelle mediebillede og giver nye muligheder for dem, som ser ”lyset” i disse nye medie- og markedsføringskanaler.

Ønsker du at være en del af fremtidens markedsføring, kontakt os for yderligere oplysninger.